[hardcore] (no subject)

Boban subbot at eunet.yu
Sat Jun 12 17:32:20 EDT 2004

----- Original Message -----
From: "Milan Golubovic"

> Ma daj, Duke sam odavno video al ni tada mi nije ostavio neki utisak. Al' FarCry
> pored nevidjene grafike (ne racunajuci igre u najavi) ima i dobru atmosferu.
> Neprijatelji su jako inteligentni - kako se samo skrivaju kad ispadne pucnjava,
> bas koriste sve prirodne zaklone - drvece, kamenje... Jos mozes da vozis sve is
> svasta ukljucujuci i zmaja. Ne kazem ima igrica sa boljom atmosferom (Undying)
> ali FC je sasvim Ok. po tom pitanju.

 ako si vec imao amigu, pa i igrao neke igre na njoj, a evo i undying, onda ne znam kako mozes da pomenes igrivost, atmosferu i far
cry u jednoj recenici...
sto se mene tice, far cry je samo konfekcijski prolaz, "graficka podrska" za novopecene vlasnike amd opteron/geforce fx kombinacija,
koji zele, eto, da malo i benchmarkuju svoj racunar...
ne kazem, far cry jeste dobra pucacina, mozda je sve to stvar ukusa, a mozda sam i ja trenutno u fazi kada mi takve stvari ne
odgovaraju...
 sto se tice igara, pitanja poput " kakva je grafika", su mi prilicno nebulozna, skoro da me podsecaju na onaj prelazak sa 16 na 256
boja, kada je mozda i imalo smisla pitati kakva je grafika...