[hardcore] (no subject)

Milan Golubovic milan_g at eunet.yu
Sun Jun 13 04:28:14 EDT 2004

Zdravo Boban,

B>  ako si vec imao amigu, pa i igrao neke igre na njoj, a evo i undying,

Igrao i jos uvek igram. "Lords of chaos" rulez!!! :)

B> onda ne znam kako mozes da pomenes igrivost, atmosferu i far
B> cry u jednoj recenici...

Stvar ukusa. Ne kazem da je nesto ekstra po pitanju igrivosti, ali sa ostalim
karakteristikama je sasvim dovoljno da odrzi paznju. Jednostavno nivoi su
ogromni i razliciti. Nema sasne da vidis neki brezuljak, kamen, bilo sta
dvaput.

B> sto se mene tice, far cry je samo konfekcijski prolaz, "graficka podrska"
B> za novopecene vlasnike amd opteron/geforce fx kombinacija,
B> koji zele, eto, da malo i benchmarkuju svoj racunar...

Pazi ne znam sta cu misliti o igrici kroz godinu-dve, posle doom3 i hl2, al' za
sada je "naj" po pitanju grafike.

B> ne kazem, far cry jeste dobra pucacina, mozda je sve to stvar ukusa, a
B> mozda sam i ja trenutno u fazi kada mi takve stvari ne
B> odgovaraju...
B>  sto se tice igara, pitanja poput " kakva je grafika", su mi prilicno
B> nebulozna, skoro da me podsecaju na onaj prelazak sa 16 na 256
B> boja, kada je mozda i imalo smisla pitati kakva je grafika...

Sta ces, to je realnost. Na PC-ju skoro da i nemas igrice koju bi igrao
godinama. Cak i da je super igriva, kad zastari nekako... nije to to. Ili ja bar
nisam naleteo ne takvu. Dok na Amigi gore spomenuti Lords of chaos igram, pa evo
vec ne godinama nego decenijama. Doduse, zadnih nekoliko godina pod UAE, ali to
je to...

--
Pozdrav,
 Milan                            mailto:milan_g at eunet.yu