[hardcore] (no subject)

Milan Golubovic milan_g at eunet.yu
Fri Jun 11 14:48:34 EDT 2004

Zdravo Boban,

Thursday, June 10, 2004, 11:21:34 PM, you wrote:

B>  far cry mi se ne svidja, a cak i nekim debilskim igrama znam da dam dobru sansu...
B> igra ima "dobru grafiku", satro ti se vide ruke dok plivas :), ovo ono,
B> ali po meni, igra je losija od, recimo, duke nukem 3d kada
B> se pojavio, u kojem su ti protivnici bili ladno zabe koje stoje na dve noge...

Ma daj, Duke sam odavno video al ni tada mi nije ostavio neki utisak. Al' FarCry
pored nevidjene grafike (ne racunajuci igre u najavi) ima i dobru atmosferu.
Neprijatelji su jako inteligentni - kako se samo skrivaju kad ispadne pucnjava,
bas koriste sve prirodne zaklone - drvece, kamenje... Jos mozes da vozis sve is
svasta ukljucujuci i zmaja. Ne kazem ima igrica sa boljom atmosferom (Undying)
ali FC je sasvim Ok. po tom pitanju.

--
Pozdrav,
 Milan                            mailto:milan_g at eunet.yu