[hardcore] (no subject)

Boban subbot at eunet.yu
Thu Jun 10 17:21:34 EDT 2004

> Ne znam kakvog je kalibra F.F. ali ja trenutno igram FarCry i Colin McRae4 i
> igrice su "boli glava". Po mojoj proceni trenutno najbolje u svojim klasama, po
> igrivosti, grafici, svemu, pa ko voli...

 far cry mi se ne svidja, a cak i nekim debilskim igrama znam da dam dobru sansu...
igra ima "dobru grafiku", satro ti se vide ruke dok plivas :), ovo ono, ali po meni, igra je losija od, recimo, duke nukem 3d kada
se pojavio, u kojem su ti protivnici bili ladno zabe koje stoje na dve noge...

 kad smo kod igara, jel video neko ovaj true crime: streets of l.a. ?