[hardcore] HC/gabba postaje overground, kao sto smo pricali pre x godina?!? :)

dominator///kosmoplovci dominator at kosmoplovci.net
Mon Sep 19 12:00:55 EDT 2005

At 04:59 PM 9/19/2005, you wrote:

>dk>    sve to stoji, samo si propustio momenat kada se hardcore
>dk> convertovao i svoje najbesmislenije elemente ostavio da propadnu i
>dk> postanu mainstream...
>
>svakako mislis na svetsku scenu? ja sam podrazumevao domacu.

   ja svakako mislim na scenu kao takvu. domaca, strana, vise me ne interesuje te podele, narocito u danasnje vreme interneta i pozitivnih trendova globalizacije.

>somatic responses, imminent starvation i sl. kick ass. :] doduse u
>poslednje vreme vise slusam john coltrane i miles davis-a.. i
>modernu/minimalnu klasiku.

   sve to ima svoje mesto u playlistama... s tim sto se taj jazz nikako ne lepi na mene, ali 'klasika' tu i tamo zaluta ;)

>btw, na NY sceni su se u poslednjih par godina pojavile zanimljive
>sinteze industrial i noise zvuka u hi-tech isproduciranim
>kompozicijama sa zivim instrumentima.

   jeste.

>http://voyager.uvm.edu/bibs/bid688793.html
>
>blasphemy na prvi pogled, ha? industrial/minimal sa zivim klasicnim
>instrumentima? na losem ozvucenju zvuci kao katastrofalan krs, na
>vrhunskom zvuci fenomenalno.

   znam, ta me sfera vec neko duze vreme interesuje, cak toliko da su i pojedini muzicki projekti u kojima ucestvujem skoro iskljucivo orijentisani ka fuziji noize-a, industrial-a, hardcore-a, ali i ambient-a i klasike... za iskrene ljubitelje ove 'kategorije' kosmoplovci nude radove koji nastaju po okriljem KDES projekta a na sajtu (http://kdes.kosmoplovci.net) se redovno izdaju i snimci koncerata.