[hardcore] Fwd: Forward of moderated message

greent greent at mindnever.org
Mon May 30 08:32:34 EDT 2005

Monday, May 30, 2005, 12:47:29 PM, dominator///kosmoplovci wrote:

> [...]

  mislim  da  za  to  sto  trazis  nudis  suvise  malo. zahtevas dosta
  ulaganja  (u smislu rada i utrosenog vremena jer naravno zelis visok
  kvalitet) za posao koji je vrlo rizican. pri tom cena za koju mislis
  da  prodajes  kopiju  je  dosta  velika  tj.  da  budem precizniji -
  nerealna.

--
[greent/mindnever.org][www.mindnever.org]