[hardcore] pinejkl

dominator///kosmoplovci dominator at kosmoplovci.net
Mon Mar 7 10:51:41 EST 2005

At 11:24 PM 3/6/2005, you wrote:
> btw... skidao sam ne$to amiginih demoa u  divxu sa amidemos.org
> no pola linkova ne radi.. ima li neko adresu sa koje mogu da skinem
> demoe za amigu, c64 i ostale u .avi formatu?

   skinuo sam ja pre nekoliko meseci sve sa amigademos.org i sa jos par mesta... u stvari, imam i van tih sajtova amiga demoe u divx formatima, narocito sto su na scene.org poceli da sve demoe sa partije istovremeno izdaju i u divx-u.
   kao i obicno, mozemo se dogovoriti za razmenu, preporucujem dvd medijum, posedujemo potrebnu aparaturu.

> slu$am danas 4ch sa "Zabava jo$ traje". Gde je Ilke? $ta radi taj chovek?

   tu je, samo mnogo zabusava. on je kod nas, kako mi to zovemo, vikend kosmoplovac
   ;))