[hardcore] 4k

nknight nknight at tesla.rcub.bg.ac.yu
Mon Apr 4 19:07:43 EDT 2005

 ..neki moj izbor introa sa Breakpointa

64k:
BinaryFlow
Bugtro
.A Daily Dose of Random (mi ne radi)

4k:
fzn_chorrera
diepotenz_Ook
hd_stubb
clp_etram

dxm_rapparkalja
insula_rp

panoptriptikum, parsec i rainmob ce vam traziti d3dx9_24.dll
..koji se mozhe downloadovati sa http://clootie.narod.ru/delphi/DX92/Clootie_DX92_dlls.zip
ali i pored toga ne rade mi navedeni introi

demo produkciju nisam skinuo osim 'Meet the biots' - Portal Process sa
thegatheringa jer imam kilobajt downloada u sekundi i to ako je veza OK :D
ali sve jedno demo je razocharenje.. oooosrednjeeee...
Demoe sa BP05 jo$ nisam video!

Amiginu 64k produkciju sa gatheringa i breakpointa ne vredi
komentarisati, ali sam se zato 'odu$evio' njenom 4k produkcijom sa BPa
:) ma olichno!!!! skoro da 'postidi' 4k pc introe.. pod WINuaeom ide
sve glatko, a na 030/50/16MB nisam uspeo da poteram ni$ta osim evil-a!!
uh!!!

sigurno je sigurno da pola liste nije videlo 4k produkciju sa BPa pa
vam $aljem mali paketic da se razmrdate

--
Best regards,
 nknight                          mailto:nknight at tesla.rcub.bg.ac.yu