[hardcore] evil flash

Boris Petrovic fraud at EUnet.yu
Thu Oct 28 04:20:38 EDT 2004

je li mogutje unutar jedne strane postaviti dva flash file-a, gde tje jedan biti navigacioni meni a drugi recimo file sa animacijama, i onda sa jednog file-a kontrolisati drugi ? kao shto na primer kada sa normalnog linka imamo opciju control flash or shocwave, i onda unutar toga play | stop | rewind | go to frame.

takodje, zanimalo bi me kako da unutar jednog flash file-a, koji bi se sastojao od nav menija i animacije, odradim shirenje po horizontali strane ( kada se uchitava u razlichitim rezolucijama) kao shto u htmlu odradjujemo tabelu u procentima, pa se ona uvek shiri do granica strane. znam da postoji opcija da se flash shiri unutar cele strane, horizontalno i vertikalno ( ali ne znam gde da je nadjem) no to bi nagrdilo jpeg slike unutar njega. dakle, ista pricha kao sa procentualnim tabelama, samo unutar flasha.

btw prilichno mi je hitno da ovo saznam, pa, budite azhurni :).

10x in advance.
FraudatoR