[hardcore] virus alert

PIxXeL pixxel at galeb.etf.bg.ac.yu
Mon Jun 28 03:02:51 EDT 2004

Ako ti to ne uspe, sta da ti kazem, bekapuj bitne podatke pa format c:

Inace, nod uopste nije tako dobar kako ga svi hvale, citao sam u nekom
hrvatskom casopisu, kako ga milioni koriste, da je u odnosu na norton
tata, i slicno. i odlucim se, "Kupim" ga :P, skinem nove definicije,
skinem novu postu, i pokupim viruscinu. e sad - Norton automatski ubije
oporuku kao da je nije ni bilo, a nod me je obavestio da je racunar
inficiran, jer nije nista uradio da bi sprecio sirenje - on samo zna da je
virus tu... Frustracija. ciscenje, naravno, nije uspelo, tako da sam
zavrsio sa reinstalacijom... (inace, moj virus je svakom executable fajlu
menjao atribute, tako da nisam mogao nijedan da pokrenem...osim boota :P
jako pametno, nece ni system restore da obavi, jer ne moze da ga startuje
;P...

Zakljucak je, batali nod i vrati se svom omiljenom avu

... I thought I was mistaken but I was mistaken.

	Pozdrav od Saleta.