[hardcore] virus alert

Boris Petrovic fraud at eunet.yu
Sun Jun 27 17:50:25 EDT 2004

ljudi pomagajte, zakachio sam neki virus i chak ni NOD32 ne pomazhe. odradi sken, nadje ga, kazhe da ne mozhe da ga ochisti niti sredi, mozhe samo da ga ostavi na miru. nedodirljiva napast je

Win32/Nonyr.B trojan

i ne znam shta da radim, kada svi preporuchuju NOD kao najbolji i jedini, a ja sam danas skinuo najnoviji dat, i on ne radi posao...

simptomi zaraze su jeziva usporenost kompa, kada ga resetujem prvih nekoliko minuta radi ok ali sve posle je agonija ( javlja da je slobodno oko 78% resursa), kursor se jedva pomera, uz prekide, dalje da ne nabrajam.

hvala unapred i pazite se.

pozdrav,
FraudatoR