[hardcore] render

Milan Golubovic milan_g at eunet.yu
Sun Jun 13 04:37:19 EDT 2004

Zdravo Boban,

B>  uze mi rec iz usta...

Pati se masina, ne on. On je mozda scenu postavio za par sati i izukljucivao silne
refleksije i ko zna sta, pa rendering ide sporo..
Pod LW recimo ako umesto tackastog svetla stavim povrsinsko da dobijem
razmuljane senke rendering traje mozda 3X duze. Ili recimo imam jedan objekt,
nekekvo drvo, ali sa puno poligona - cak i kad ga kamera ne hvata ono mi
drasticno usporava rendering, Znaci samo ga izbacim kad nije vidljivo i
rendering moze i duplo da se ubrza. Znaci malko rezonovanja i eksperimntisanja moze
da ubrza rendring 10x bez vidljivih razlika na slici.

BTW, upravo renderujem zadnje parce od 3 sec moje animacije i pustio sam LW juce
popodne i redila celu noc i evo sad je 10:30 a ostalo jos 5 frejma. Znaci jos
sat i bice. :)

--
Pozdrav,
 Milan                            mailto:milan_g at eunet.yu