[hardcore] (no subject)

Boban subbot at eunet.yu
Thu Jun 10 14:40:18 EDT 2004

 nije sve tako kao sto izgleda...

 svojevremeno, drugar i ja smo nabavili tada najnoviju verziju popularnog 3d programa "maya", verziju 5.0.
i tada sam u tom programu, maya 5, uradio - maju petardu.
dakle, ne radi se o "mala petarda" ili sta vec, kako su neki protumacili, nego je slika posvecena programu maya 5.

 sto se teksture tice...
teksturu petarde sam uradio sam, rucno, a kod parketa sam se odlucio za fotografiju.
inace sto se tice petarde, radio sam je prema standardnoj, sa beogradske pijace, pa su "Osterreich", "fur", bez dve tacke, i ostale
greske uradjene namerno - po pravoj petardi.
lik koji ima dobar foto aparat, mi je napravio fotografije parketa (kako to po pravilu biva, na brzinu i ne kako treba, ali sam se
ipak nekako snasao), koje su istini za volju ok u nekim situacijama,  kao npr.: http://solair.eunet.yu/~subbot/parket.jpg (test
situacija)
ali u "maja petarda", gde je virtuelna kamera od virtuelnog parketa udaljena svega nekoliko santimetara, ta ista fotografija ne radi
poso, potrebna je tekstura vece jasnoce, a ja sam radio sa onim sta imam...

 mislim da se tebi cini da parket nije u srazmeri sa petardom, ali ako u kuci imas parket, pa jos i petardu, pogledaj, petarda je
dugacka oko 7cm, a jedan deo parketa oko 30cm, tako da sve jeste u srazmeri, ali je potrebna tekstura vece jasnoce...
idealno je kada za odredjene situacije imas, jednostavno, stvari odgovarajuceg kvaliteta, ali eto - radio sam sa onim sta imam...

 na kraju, nije bitan parket, nego petarda :)