[hardcore] VODA

night knight nknight at tesla.rcub.bg.ac.yu
Thu Jul 8 18:43:43 EDT 2004

> de si care.

> ti samo kompjuter?
> nista stvarni svet?...

  upravo tako!

 a i kada izlazim vani ubrizgam u sistem dovoljnu dozu 'nechega' da mi
 dozhivljaj stvarnog sveta filtrira.. drugachije ne mozhe da se isQlira :)

  Nego...  probao sam onaj moppijev Demopaja "player"...  nije lo$e ali
 ne izvozi EXE fajlove...  bruka...   werkkzeug1 i ADDICT (demomakere)
 jo$ nisam probao, a ako neko jeste neka ih prokomentari$e...

  takodje.. hocu da napravim "synthetichki" mch modul... od generisanih
 semplova... i da ga naravno izvezem u .exe razumne duzhine (do 30-40KB)
 Ima li neko programche za to? Slobodno bacite direktne linkove i korisne
 adrese, a ako je velichine do megaNajta mozhete i na emaill...

 neka je VODA uz vas ;-)

--
--